Z racji z tego ze nie ma odpowiedniego działu to postanowiłem tutaj napisać. Tak jak w temacie przydało by sie kilka zmian odnośnie serwera Noc Kruka...
- głównie to chodzi o awansowanie graczy, tutejsi przywódcy awansują graczy za szybko, dają nawet 3 awanse dziennie jednej postaci... nie rozumiem ideologi robienia takiego czegoś. Wolał bym aby awans dostawać jak sie naprawdę przysłużysz danej frakcji i oczywiście pograj nią parę dni. Można skorzystać z mojej propozycji dawania awansów (Plugawcy; Awanse)
- Wypadało by też zrobić w miarę wyrównanych pod względem statystyk przywódców, przykład.
Bagienny Lord Mroczna Wyrocznia Siła: 400 Siła:240 Zbroja obr. 150 Zbroja obr. 130 Miecz. obr. 160 Miecz obr. 160 Życie 1400 Życie 1650
Z prostych obliczeń wynika że Bagienny jest w przybliżeniu 1.4 razy silniejszy od Mrocznej Wyroczni.
Wynika z tego że Mroczna wyrocznia nie ma szans w starciu z Bagiennym Lordem, a przecież nie oto chodzi, lecz o to by każdy miał równe szanse, a wygrywał pojedynki dyplomacją i jaki umiejętnością werbowania nowych członków.
- Wypadało by tez trochę urozmaicić świat, korzystając z world buildera, nie mówię że w tej chwili ale z biegiem czasu można pododawać trochę rzeczy, to dodaje trochę... że tak powiem atrakcyjności serwera, tym samym więcej nowych graczy. (zauważyłem pewne fajne zmiany na serwerze, ale to i tak mało, a chyba wszyscy chcemy aby serwer dobrze prosperował)
- Należy też dodać, napoje mana postaciom mającym w swoim ekwipunku zwoje z zaklęciami czy runy.
- Należało by dodać też akrobatykę. Moim zdaniem powinni mieć ja przywódcy oraz najlepsza klasa danej frakcji.
- Zmienić zbroję Asa łuku wśród bandytów na zbroje strażnika kruka (to najlepsza zbroja strażnika w starym obozie w Gothic 1)
Na razie to chyba wszystko, jak coś mi się przypomni to dopiszę. (kolor czerwony rzeczy dopisane)
|
Postanowiłem się troche pobawić i zrównoważyć klasy przywódców, a więc będzie to tak wyglądało:
Bandyta: Bagienny Siła 300 Siła: 300 Życie: 2300 Życie: 2000 Zbroja: Kruka Zbroja: Ciężka łowcy Broń obr. 160 2h Broń obr. 160 2h
Pustynia Myrtana Siła: 340 Siła: 300 Życie: 2300 Życie: 2300 Zbroja: Xardasa Zbroja:Rycerza Broń obr. 120 2h Broń obr. 160 2h
Piraci Plugawcy Siła:330 Siła: 300 Życie: 2500 Życie: 2100 Zbroja: Kapitana Zbroja: Poszukiwacza Broń obr 130 1h Broń obr 160 2h
Zabójcy Siła: 340 Życie: 2300 Zbroja: Lekka łowcy Broń obr. 120 1h
Brałem pod uwagę, życie, siłę, zbroję oraz broń (obrażenia).
To by było na tyle, mam nadzieję że pomysł zrównoważenia tych klas będzie wdrożony życie.
|